לראשונה: החייל אלאור אזריה יעיד מעל הדוכן בבית המשפט

כזכור, עזריה מואשם בהריגה ומשפטו גרר סערה ציבורית גדולה, שבמסגרתה נאספו מיליוני שקלים בתוך ימים ספורים שיועדו לסייע למשפטו.
דוד לזר 2 Comment on לראשונה: החייל אלאור אזריה יעיד מעל הדוכן בבית המשפט

לאחר חודשים רבים של חקירה, הגיעה הישורת האחרונה במשפט החייל אלאור אזריה • החל מהיום, במשך שלושה ימים, תציג הסנגוריה במשפטו של החייל את גרסתה אודות הירי שביצע החייל לעברו של המחבל בפיגוע הדקירה בחברון

צילום: Corinna Kern/Flash90
כזכור, עזריה מואשם בהריגה ומשפטו גרר סערה ציבורית גדולה, שבמסגרתה נאספו מיליוני שקלים בתוך ימים ספורים שיועדו לסייע למשפטו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר חודשים רבים של חקירה, הגיעה הישורת האחרונה במשפט החייל אלאור אזריה. החל מהיום, במשך שלושה ימים, תציג הסנגוריה במשפטו של החייל את גרסתה אודות הירי שביצע החייל לעברו של המחבל בפיגוע הדקירה בחברון.

לראשונה בפרשה, השלב הנוכחי ייפתח בעדותו של החייל אזריה עצמו שינסה להוכיח בפניהם של השופטים, כי ביצע את הירי לאחר שחשש לחייו, מנגד הוא יעומת בחקירה נגדית עם התביעה הטוענת כי הוא משקר וכי לא הייתה כל סכנה לחייו או לחיי חבריו בזירה.

כזכור, עזריה מואשם בהריגה ומשפטו גרר סערה ציבורית גדולה, שבמסגרתה נאספו מיליוני שקלים בתוך ימים ספורים שיועדו לסייע למשפטו.

עורכי הדין אילן כץ ואייל בסרגליק המשמשים כפרקליטיו של עזריה להעלות אל דוכן העדים קצינים בכירים שיתארו את המציאות המבצעית המורכבת בה נתון חייל צה"ל במרכז חברון רגעים אחדים אחר פיגוע דקירה, ובכך ישכנעו שהוא אכן פעל כחוק.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מאוד מענין אותי דעת בית דין בנושא זה